Nyhet.

Linseluser og snart kjendiser 😉



Tid for oppdatering.

Ukeplanen endrer seg fort og plutselig hadde vi 4 dager booket denne uken.
Blir litt svett innimellom, dette var litt mye og 3 av avtalene kolliderte med vaktene mine, er ikke alltid lett dette å få kabalen til å gå opp.

Når det er mange involvert på disse avtalene er det ikke alltid lett å bytte tider som passer for alle de involverte og gudene skal vite at jeg bruker mye av min tid på å omorganisere,  det er sms,  mail og telefoner fram og tilbake for å få ting til å klaffe.

Så etter en del kommunikasjon,
og etter å ha fått forskjøvet og fikset arbeidstider gikk kabalen opp og vi sitter igjen med bare 3 avtaler denne uken (ler......)



Rhodos

Etter ett litt tøft år med følelser, tanker og påkjenninger med Minamoren, diagnose, finne rett medisinering, min sykehusinnleggelse og William's store hjerteoperasjon ble sommeren litt annerledes enn vi hadde sett for oss.

Det har ikke vært rom for noen helgeturer engang for oss,
og jeg har jobbet i hele juni, juli og august.
Litt av årsaken er at vi ble forespeilet en lang rekonvalesens tid for William og ble derfor vanskelig for meg å sette meg opp på ferie i sommer.

Så nå er det snart vår tur til å ha ferie og i år føler jeg virkelig at vi både fortjener det og trenger det mer enn noen gang.
Vi bestilte oss en Rhodos tur for mange måneder siden og vi gleder oss vilt til varme, strand, middag ute, shopping i gamlebyen, være kjærester, mamna og pappa og avslapping i en uke uten avtaler.

Samtidig sliter jeg med en del følelser, som går på at jeg er redd for at noen skal synes dette er luksus. Når vi står oppi rehabilitering av huset og at vi burde bruke pengene våre på det og ikke ferie, spesielt etter SPLEIS innsamlingen.
Ja mulig vi burde det, men samtidig trenger vi ett avbrekk fra hverdagen og lading, vi trenger å være kjærester og pleie forholdet vårt vi også. Og turen var bestilt og betalt før SPLEIS.
Håper virkelig at alle unner oss en ferie.




På søndag som var hadde storebror bursdag og vi feiret med besøk, kake, ballonger og selvfølgelig hadde Minamoren kjole ❤ alle koste seg og storebror var veldig fornøyd med dagen, både kaker, pakker og aktiviteter for dagen falt i smak 💙

I dag har vært en litt spesiell dag, vi har hatt besøk av journalist og fotograf.
Vi har blitt intervjuet og blitt tatt bilder av. De har fulgt oss i barnehagen og fått sett litt av hverdagen til Mina Sofie og oss.
Jeg vil ikke røpe så mye mer akkurat nå, men dere vil bli informert når det skal publiseres. Dette er SPENNENDE for oss.












Kommentarer

  1. Såklart dere fortjener ferie. Håper alle unner dere det ❤️ Og håper turen deres blir så avslappende som den kan bli for dere alle. Koze dere masse. Vel fortjent 😍☀️
    Og så gøy at dere har vært litt 'linseluser' blir spennende og se resultatet. Gleder meg. Store klemmer til dere alle. ❤️😘☀️🌹

    SvarSlett
  2. Vi gleder oss til tur og til reportasjen.
    Tusen takk skjønne du ❤

    SvarSlett

Legg inn en kommentar