Ny uke har passert og det har vært en rolig uke. Deilig med en rolig start på høst-hverdagen.
Men timeplanen har begynt å fylle seg opp i ukene som kommer,  foreløpig ser det ikke så ille ut da 🙂

Må jo og få skryte litt av avlasteren vår som 2 kvelder nå har hatt det fulle og hele ansvar for å mating, medisinering, bade og legge Minamoren.
Og det har gått som en drøm ❤

Og ikke minst en liten klapp på skulderen til mor (meg) som har klart å gi ansvaret over, faktisk så gikk det mye lettere enn jeg hadde trodd. Jeg må innrømme at det var få tanker fra meg på hvordan det gikk her hjemme.
Tror nok det bunner i at jeg er veldig trygg på avlasteren vår 🤗

Jeg har også for første gang hatt barnevakt for Mina Sofie som jeg ikke har gitt  "opplæring" til på forhånd.
Og det gikk jo også bra, og jeg har lært å gi litt mer slipp.
Takk til vår gode nabo Monica som stiller opp en lørdag når mor er på jobb, og far er på Minijugend med storebror.
Du tok dette på strak arm og det gikk jo helt strålende. (Men så er jo ikke  dere helt ukjent for hverandre da)❤

Som jeg skrev forrige gang er ett av mine store ønsker med bloggen min, å nå andre der ute i lignende situasjon som vår.  At noen kan kjenne seg igjen, og se at de ikke er alene.
Denne uken fikk jeg melding fra en mamma der ute, en mamma som har ett barn med samme diagnose som Minamoren vår.
Det er både godt og vondt.
Godt å få snakke og dele erfaringer med andre, men vondt å vite at de går igjennom dette, alle tankene og følelsene, sorger og gleder.
De kommer fra Danmark og det blir lett å kunne besøke og møte noen som er så nær oss. Vi kommer nok til å ta turen til Danmark, det vil gjøre oss alle godt.
Jeg gleder meg til fortsettelsen på dette bekjentskap/ vennskap.

Denne helgen har vært mor og datter helg.
Pappa har vært i Ålesund på Matfestivalen og kost seg.
Minamoren og mamma har lekt seg og kost masse. Vi har hatt nydelig vær her, så vi har vært en del ute. Vi har gått på trilletur og hilst på dyr, disset og sklidd på sklia. (rutsjebane)
En riktig så fin og avslapende helg ble det.





Kommentarer