Slår opp øynene og ser på klokken, den viser 08.03.🕗
Det er stille i rommet, hører den tunge pusten til William som sover 💤 hører fulglekvitter ute 🐦, solen skinner 🌞 og jeg er lykkelig over at det er lørdagsmorgen 😍

Hører dynen til Mina Sofie rører på seg kl er 08.06 ser hestehalen hennes titter over sengekanten og....《mamma》
Tenker ? hva var det.....sitter meg opp i sengen og der ser jeg hestehalen kommer opp igjen 《mamma》jeg smiler og går bort til sengen hennes,  lurer på om hun kanskje har epilepsianfall, men nei det har hun ikke. Hestehalen kommer opp og hun snur hodet mot meg og....《mamma》❤ 3 ganger fikk jeg høre mamma i dag for en fantastisk start på dagen 👍

"Tause" Mina Sofie beviser at hun kan, håper bare vi får høre mye mer av "mamma" og andre ord i fremtiden .
Føler meg håpefull 😍

Ellers har vi hatt en flott dag, Minamoren har vært veldig våken og "på" følger meg med blikk og snur hodet etter hvor jeg går og er. Mange smil og litt latter har jeg og fått.

Vi har vært ute i nesten hele dag, jeg har gjort litt hagearbeid og Minamoren har vært med ☺

Vi har blåst såpebobler til stor fornøyelse for liten og stor 😀
Været har vært fantastisk med 20+ og sol. Mina Sofie synes det er deilig med varme og ikke minst slippe alle lagene med klær på.





Hun har fått sett litt på Barne-TV
(er jo lørdag) og så har hun spilt masse piano 😍 det er nesten like gøy hver gang. Med gledes hyl og noe som ligner sang ☺





Og i dag 20.05.2017 er det nøyaktig en måned til Minamoren fyller 2 år, tenk det.....jeg har snart vært mamma i 2 år ❤ 😍 føler meg privilegert ❤

God helg fra oss ❤




53D4C599-F2F7-4FBF-8181677213049248-90D12744-35B7-4AEC-B2832999DB674E6F

Kommentarer

Legg inn en kommentar